Lite update ...

* Köpa hårsmycken....DONE
* Köpa inbjudningskort...DONE
* Skicka inbjudningskort
* Kolla/beställa klänning
* Fixa nån som kan göra håruppsättning
* planera tårta
* Planera mat/dryck
* kolla kyrka... DONE
* boka kyrka...DONE
* boka festlokal...DONE
* Skor till mej
* skor till Peter
* kläder till Peter
* smycken...DONE
* vigselring
* brudbukett
* dekorationer
* fotografering...DONE....tack Fia för att du vill fota oss på vår dag!
* sånglärka... DONE...tack underbara Eva för att du vill lysa upp vår dag
* smink

Blir lite smågrejjer fixade hela tiden...  men just nu hinner jag bara med skolan, det är näst sista veckan innan sista praktikperioden börjar så vi har tokmycket att göra. Det är tester hit & prover dit.
Idag å imorgon ska vi vara i TRUBADUREN 14-22 ... .lite segt men det funkar.
Tvättade mina kockbrallor igår å kom nu på morgonen på att jag glömt hänga upp dom. så jag hoppas verkligen att det funkar att jag använder mina svarta brallor jag har. annars får jag väl åka hem *SUCKA* .

Min praktik ska jag ha på HOTEL SCANDIC RUBINEN här på Avenyn i Göteborg, det ska vara himlans bra där har jag hört!!!!!! Ska ta och gå dit nu i veckan och hälsa på å presentera mej hade jag tänkt,så dom vet vem jag är  !!!

Nä.... nu ska jag fixa till mej så jag kan bege mej till skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0