Snart bara 3 dagar kvar

Jag är galet nervös... snart är det daxx... dagarna flyger förbi så man hinner knappt tänka.
Igår fixade jag några av lapparna till buffébordet som jag ska ha...såhär blev dom,tycker att det blev bra. blir ju en hel del till innan jag e klar men här e ett smakprov iaf.


Å så gjorde jag små favourpåsar av cellofan...i dom jlade jag 3 röda sockerhjärtan...ser lite festligt ut!


Hoppas iaf att det kommer se dekorativt ut på bordet. är ju lite svårt att få bra bilder på nåt som är genomskinligt...he he he. men ska knäppa lite fler kort då jag dukat å så.  ska ha med kameran varenda sekund. får springa mellan köket å borden å fota så ofta jag kan.  Blir att jag får va lite kommandora kanske...eftersom jag vill ha grejjerna på mitt eget sätt :)

Bild på min älskade ....som ska bli min man, kan inte bli lyckligare. Har träffat den underbaraste och finaste mannen någonsin.


Imorgon blir det att åka ner till älvängen,ska till Ann och diskutera lite hur bordet ska dukas å så....sen ska vi träffa prästen vid fyra för genrep.... nervöst men det behövs känner jag. kanske blir ma nlite lugnare efteråt.
På torsdag står det inköp på listan...då ska det sista i matväg inhandlas. sen en tripp till Gunvor,peter´s moster för att hämta min klänning som hon hjälpt mej med. Underbara Gunvor!!!!
Sen är det fredag å då ska jag först ut till Hisingen å hämta min kära mamma.  sen hämta ut nyckeln till byggdegården vid 10. å så köra igång med maten, bord å dekorationer.... sen vid 17 så ska jag in till Hisingen och fixa naglarna. sen blir det vä latt direkt åka upp å fortsätta grejja...så man slipper tänka på nåt på självaste bröllopsdagen.
För på lördagen ska jag ju till monica vid 8 på morgonen och till sminktjejen Ida Aztor vid 10. sen hämta blommorna vid tolv... sen får man väl hänga ut lite ballonger i sista stund vid lokalen å vid vägen...så det syns vart vi ska vara .... å så vila å kanske ta sig ett glas vin innan kyrkan...

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag lägger mej. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0