Tiden går...1 vecka kvar nu...

Jag känner nervositeten stiga för varje dag nu...det är endast 7 dagar kvar nu... om en vecka har jag hunnit vara hos underbara syster Monica och fått håret fixat... Är så otroligt glad att du ville hjälpa mej söta gumman!


Efter håret ska jag direkt bege mej till Ida Aztor som inte bor så långt från Monica, tjejen som ska fixa mitt smink. Var på provsminkning i tisdags den 13 juli och hon är så ortoligt talanfull. Jobbar perfekt... kommer terra henne om jag behöver smink till andra tillfällen...


Efter sminkningen så står det blomhämtning på schemat.  Jag beställde från blosterhandel här i älvängen. Å kommer bli så fint.

Buketten kommer innehålla 3 stora cerise gerberor och 13 små vita germinis. plus grönt runt. och ett svart band med diamantnålar runt stjälkarna. plus att varje blomma ska ha en diamantnål i sig. Tror det kommer bli toppen!


Annars så går det på. Igår hörde kökschefen på Scandic Rubinen av sig, ska ringa nästa vecka igen sa ha n. antar att det kanske rör sig om lite jobb. ska bli skoj i sf...

Nu ska jag ta å fixa lite...ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0