Lite smått & gott

Nu har det verkligen gått ett tag sen jag skrev här,kanske daxx att uppdatera er lite.

Det mesta kretsar just nu kring bröllopet , är juh bara 5 veckor kvar nu...nervöst börjar det bli.
Den 8 juni hade vi vigselsamtal med prästen...pratade igenom hur vi ville ha det och valde musik,psalmer osv... spännande.
Klänningen är beställd och kommer troligtvis nu i veckan som kommer,hoppas jag iaf. Är spänd inför hur den kommer sitta och se ut...  det ska vara denna på bilden nedan som jag valt.


Ringen den beställde vi förr/förra veckan och idag hämtade vi ut den..helt otroligt vacker tycker jag...


Blommor ska fixas,men det är redan planerat vem som ska göra det så jag ska bara maila över lite bilder.

Dryckerna är oxå beställda och kommer väl nästa vecka eller veckan därpå...  maten går ju inte att göra så mycket åt förrens samma vecka så den sitter jag mest och filar på vad jag ska ha....

Längtar otroligt mycket men är grymt nervös....

Annars händer väl inte så mycket... skolan är slut på fredag, lite trist... så nu ska man ut i arbetslivet å slåss.... skoj som tusan men svårt eftersom man inte har nåt jobb att gå till direkt. men söker hela tiden och hoppas väl få napp på något iaf. Lättare nu när man e utbildad.

Näe...nu måste ja käka nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0