dagarna räknas ner....

Sitter just nu och spelar bingolotoot...i hopp om att vinna storkovan som just nu lyser med sin frånvaro. Hade juh inte suttit helt fel med en vinst nu inför vårt stundande bröllop.

Har bestämt oss för att boka Skepplanda kyrka, ska ringa dit imorgon och höra om den är ledig det datum vi planerat att ha det på. annars får vi väl bestämma nytt datum... är juh inte hela världen.

Har även köpt in våra inbjudningskort och hårdetaljer jag ska ha så att det är klart.
Har även gjort mitt eget halsband plus örhängen...så jag slipper tänka på det. hoppas det passar till klänningen ( den vita med rött) som jag vill ha. Ska ringa och kolla hur lång tid innan man behöver beställa...så man vet.

Det är nervöst men jag har aldrig varit så säker på nåt i hela mitt liv...vill verkligen leva mitt liv tillsammans med Peter...den underbaraste mannen i livet. Älskar honom så otroligt mycket...och det blir bara starkare för varje dag som går.  Vi har varit ihop över 4 år nu... och förhoppningsvis blir det resten av livet!!!!

Det som ska göras/fixas nu är:

* Köpa hårsmycken....DONE
* Köpa inbjudningskort...DONE
* Skicka inbjudningskort
* Kolla/beställa klänning
* Fixa nån som kan göra håruppsättning
* planera tårta
* Planera mat/dryck
* kolla kyrka... DONE
* boka kyrka
* boka festlokal

är en del kvar med andra ord men det kommer ordna sig....får beta av grej efter grej!!!!

Nu ska jag vara lite social mot älsklingen min.... see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0