Jag har en plan...

                                          
Jag har juh bara några månader kvar tills jag är utbildad kock...helt lycklig över det. Å nu börjar mina funderingar vandra på vad jag vill göra i framtiden. Har länge funderat på att starta eget men inte riktigt haft något koncept. Men nu äntligen vet jag...det ska gå i 50-tals stil/rockabilly.
Måste ju vara ute i god tid och kolla upp vilka resurser som finns och vart man ska kunna tänkas fixa detta.
Här ute på landet i Ale där jag bor så borde denna idén vara totalt perfekt....tycker man iaf.
Kanske skulle sätta ut nåra lappar och höra vad folk tycker....om det finns ett intresse av det.
                                     

Vad tror NI? skulle det funka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0